کلبه تنهایی

 

امشب میخوام فقط واسه دل خودم بنویسم.واسه دلی که خیلی ها

شکستنش...

واسه دلی که جز خدا کسی همراهش نبود.واسه دلی که یه روز واسه

یکی می تپید اما حالا فقط و فقط منتظره یه چیزه...یه ایست...یه مرگ...یه

پایان

اون محکوم شده به تپیدن,محکوم به شکستن و دم نزدن,محکوم به تنها ا

دامه دادن...

این دل یه روز عاشق بود تنها دلیل تپیدنش عشقش بود اما دل عشقش

واسه یه دل دیگه می تپید... دلم دلش گرفته.

گاهی اوقات صدای آهش رو می شنوم.صدای ناله های شبانشو ...

گاهی اوقات دلداریش میدم بغلش میکنم بوسش میکنم ...میگم دلم,

نترس یه روز تموم میشه دیگه صدای آهت کسی رو اذیت نمیکنه بت قول

میدم.

 

...منتظر یه چیزه... و حالا دلم...فقط

یه خواب همیشگی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 تير 1395برچسب:,ساعت12:52توسط Ebrahim dehghani | |